biancaneeleman
    Werk | Opleidingen | Contact  
   
 

Eneco
Samen Duurzaam
Pilot projecten
Propositie ontwikkeling
Eneco Zon&Zeker
Business-to-business
Content marketing
Viral campagne
Klantloyaliteit

e-Nieuwsbrief
Positief verrassen

Online bespaarshop
Duurzame Dagjes Uit
Informatie en inzicht

Tarievencommunicatie
Onderzoek

Duurzaamheid

Kepcom
Marnix academie
Wervingscampagne
Jubileum magazine

KPN
Interne campagne 1
Interne campagne 2

Mooi Weer Spelen
Festival communicatie '09
Festival communicatie '10
Deerns
Diverse publicaties
Wo
nen Midden-Delfland
Corporate identity

GoedGevormd

Provincie Utrecht
Boek over natuurbehoud
Libertas Leiden
Corporate identity
iDoe
Corporate identity
Maatwerkt
Website & nieuwsbrief
Oude Delft Vastgoed
Corporate identity
EnFamille
Marketingcommunicatie

TelDesign
Primo studio
Klats Publiciteit & Reclame

 

 

Om te laten zien dat Eneco haar klanten waardeert en graag iets extra's doet voor haar huidige klanten, is er een loyaliteitsprogramma opgezet. De online bespaarshop is hier onderdeel van.

De case: Veel bedrijven proberen loyaliteit te winnen door spaarsystemen. Heb je een pasje of spaarkaart van een bepaalde winkel dan ga je daar vaker naartoe. Lastig in het geval van energie. Vanuit de duurzame strategie juichen we het namelijk niet toe als iemand heel veel energie verbruikt.

Toch wil Eneco haar klanten voordeel bieden. Dat doen we dus zonder spaarsysteem, bij Eneco krijg je korting op leuke uitstapjes en producten waarmee je energie kunt besparen, gewoon omdat je klant bent.

Neem eens een kijkje op eneco.nl/speciaalvoorklanten

Werkzaamheden: continue optimaliseren van de website, producten en uitstapjes uitkiezen op basis van doelgroepen en verkoopcijfers, website vullen en up to date houden, diverse activerings campagnes.